At være kirke er mere end fælles gudstjenester om søndagen

At være kirke handler om at leve i evangeliet, have fællesskab med andre mennesker og være missionær, uanset hvor og hvornår og på hvilken måde. Også om søndagen.

Gud ønsker, at vi skal tale evangeliet ind i hinandens liv og udfolde fællesskabet i tjeneste for hinanden og for andre. Han ønsker, at vi skal bruge de mange nådegaver og afsøge gamle og nye veje for at leve i mission. Søndagene med små netværk er en bro mellem stort fællesskab og hverdagsliv.

Man vælger selv som gruppe eller enkeltperson, hvordan det skal se ud. Men vores drøm er, at det bliver søndage med anderledes gudstjeneste, som på forskellig måde giver plads til fordybelse i evangeliet, fællesskab og mission til velsignelse for andre mennesker.

Der er stor frihed - du vælger

Der er frihed til at bruge denne søndag forskelligt. Vi tror, at Gud kalder os til at gøre noget forskelligt. Måske skal du mødes med din k-gruppe, i dit tjenesteteam eller i en netværksgruppe? Måske skal du invitere naboerne eller opgangen til brunch, måske skal du satse særligt på dine studiekammerater denne søndag, måske skal den enlige mor inviteres med i zoologisk have?

Lad denne søndag blive en fest og inviter andre med

Brug netværkssøndagene så de bliver en velsignelse for dig selv - men overvej også, hvordan de kan blive til velsignelse for andre. Uanset hvordan og med hvem du beslutter at fejre din netværkssøndag, så overvej hvem der kan velsignes undervejs. Er der nogen i nød? Er der nogen, der endnu ikke kender Gud?

Bliv en del af en gruppen - På Vestegnen:
Fællesskabet

Kontakt: Hans Erik Sørensen 41 44 12 60/ hanserik@kbhkirken.dk

<p>Hello, World!<iframe src="https://goo.gl/maps/q8wKXVpeiWhENgnj9 width="1000" height="480"></iframe>