K-GRUPPE

K-Gruppe ➔

SLARAFFENLAND

Slaraffenland er kirkens gudstjeneste for børn i alderen 2-12 år, og foregår primært under prædikenen.

Slaraffenland ➔

UNGT LIV

Ungt Liv er Københavnerkirkens fællesskab for unge, og der er altid plads til flere. Vi mødes hver onsdag.

Ungt liv➔

GUDSTJENESTE

Gudstjenesten er den store fælles ugentlige samling. Vi ønsker, at alle må opleve sig velkomne ved gudstjensten.

Gudstjeneste ➔

SLARAFFENLAND - Børnekirke og Juniorkirke

Københavnerkirken er bestemt ikke kun for de voksne!

Slaraffenland er Københavnerkirkens gudstjeneste for børn. Vi har Slaraffenland, fordi Gud vil børn

Slaraffenland er børnerelevant bibelfortælling, hyggeligt fællesskab, sang, leg og meget andet godt.

Der er Slaraffenland hver søndag, der er gudstjeneste - primært under prædikenen. Dermed er børnene stadig en stor del af den fælles gudstjeneste med bl.a. lovsang, nadver og bøn.

Vil du gerne vide mere om Slaraffenland, så send en mail til Peter Techow.

Børnene deles ind i to grupper; Børnekirke og Juniorkirke:

• Børnekirke fra 2 år til 2. klasse:

• Kontaktperson: Peter Techow, tlf.: 22322864

• Juniorkirke fra 3.-7. klasse

• Kontaktperson: Visti Poulsen, tlf.: 61691549

TeenDeLuxe

For dig, der går i 7.-9. klasse henviser vi til TeenDeLuxe i Nordvestkirken.

Det foregår hver mandag fra kl. 19.15-21.00 på Rentemestervej 109, 2400 København NV

Har du spørgsmål, er du velkommen til at sende en mail til Lars Sejergaard.

K-GRUPPER

En K-gruppe er et mindre fællesskab på ca. 7-10 personer, der mødes i private hjem og deler livets, og hverdagens store og små begivenheder med hinanden. Fælles for K-grupperne er, at de er præget af Københavnerkirkens tre værdier - Ærlighed, Omsorg og Engagement.

De fleste K-grupper mødes 2-4 gange om måneden, og taler om livet med Gud, om hverdagens relationer, om troen, tvivlen, og det, der generelt fylder. Vi ønsker at have Bibelens ord som fundament for vores liv, det gælder også i vores K-grupper, og derfor bruger vi tid på at læse i Bibelen og bede sammen.

Kom med i en K-gruppe, og bliv en del af menighedens liv!

Få mere at vide, ved at sende en mail til k-gruppe@kbhkirken.dk

GUDSTJENESTE

Gudstjenesten er den store fælles ugentlige samling. Gennem prædiken, lovsang, nadver og vidnesbyrd ønsker vi at udruste og udfordre til et discipelliv med Jesus. Fællesskabet er vores omdrejningspunkt, og vi ønsker, at alle må opleve sig velkomne ved gudstjensten.

Der er Slaraffenland for alle børn i alderen 2-12 år under hver gudstjenste.

Gudstjenesten foregår hver søndag* kl. 11.00 og foregår i Bethesda, Rømersgade 17, 1362 KBH.

*Første søndag i måneden har vi Netværkssøndag

UNGT LIV

Ungt Liv er Københavnerkirkens ungdomsfællesskab for alle i 20’erne.

Ungt Liv mødes hver onsdag kl. 19 i kirkens lokaler i Bethesda, Rømersgade 17, 1362 København.

Bliv medlem af Ungt Livs Facebookgruppe og bliv opdateret på deres aktiviteter.

Du kan også kontakte enten Mette eller Frederik for at høre mere om Ungt Liv

Mette Breum Skøtt Frederik Wind