KIRKEPLANTNINGER

- En regional del af kirken

FrXund – Netværksgruppen i Frederikssund

Vi er et åbent fællesskab i Frederikssund, der samles til liv, mad og et håbefuldt budskab. Vi elsker brunch, Jesus og fester. I løbet af ugen samles vi for at spise og dele liv – søndag er der kirkebrunch.

Vi er en mindre gruppe (10-15 mennesker), som håber på at blive meget større. Vi er forelskede i Frederikssund, som er dejlig og skøn. Vi... ja, elsker Jesus Kristus, som er helt suveræn - en suveræn helt. Derfor ønsker vi at få vores endorfiner af at se mennesker i Frederikssund nærme sig Kristus. Så bliver der fest og ballade.

I Det Nye Testamente sker der noget vildt med mennesker, når Jesus kommer helt tæt på dem. Vi ønsker at sætte rammen for det samme. Hvis du bor i nærheden, er du mere end velkommen. Står du i flyttetanker eller trænger til festlig forandring, så kom forbi og besøg os – og bliv hængende.

Vi er en (regional) del af Københavnerkirken.

Du er velkommen til at kontakte Morten Friis (leder) 4098 4466  / mfriisn@gmail.com