Kollektivet

Københavnerkirkens lovsangsskabende initiativ, som samler kirkens musikere og sangskrivere for at skrive lovsange og tekster, der tager udgangspunkt i menighedens og den enkeltes trosliv.

Kollektivet

Vi er ikke et band, vi er ikke artister; vi er et kollektiv af kreative sjæle, som gerne vil bruge vores evner og gaver til at lave ærlig og personlig lovsang - af kirken, for kirken.

Vi håber, at vi som kirke kan give plads til alle, som har noget på hjerte og som kan og vil udtrykke det gennem musik og lovsang - og forhåbentlig er der mange flere end bare os i Københavner-kirken, som kan få gavn af det vi laver.

Her finder du tekster og becifringer til de lovsange vi skriver. Brug dem gerne til gavn og glæde for din menighed og til lovprisning af Gud.